in the name of god

دسته بندی ها

تبلیغات و حمایت ها

0

0

134

۰۱ آبان ۱۳۹۶

ابن حزم استمناء روزه را باطل نمی کند !!! (فتوای شرم آور ابن حزم)

فتوای شرم آور عالم مخالف شییعه در مورد استمناء

تولید شده در سایت ندای شیعه

ابن حزم: استمناء روزه را باطل نمی کند!!! (فتوای شرم آور ابن حزم)

 

وقاحت و بی شرمی برخی از مخالفین شیعه به جایی رسیده که ادعای وجود فتاوای نامناسب و شنیع در کتب شیعه را می کنند حال آن که در کتب مخالفین چنین مسائلی وجود داشته و پیروان اهل بیت علیهم السلام از چنین شذوذات و مسائل قبیحی به دور هستند. 

 

وَلَا یَنْقُضُ الصَّوْمَ حِجَامَهٌ وَلَا احْتِلَامٌ، وَلَا اسْتِمْنَاءٌ، وَلَا مُبَاشَرَهُ الرَّجُلِ امْرَأَتَهُ أَوْ أَمَتَهُ الْمُبَاحَهَ لَهُ فِیمَا دُونَ الْفَرْجِ، تَعَمَّدَ الْإِمْنَاءَ أَمْ لَمْ یُمْنِ ….. 

المحلی لابن حزم، ج ۴، ص ۳۳۵، ط دار الکتب العلمیه 

حجامت و احتلام و استمناء و مباشرت مرد با همسرش یا کنیزش که برای وی مباح است در غیر فرج روزه را باطل نمی کند چه تعمد در انزال منی داشته باشد و چه انزال صورت نگیرد ….. 

 

وَأَمَّا الِاسْتِمْنَاءُ: فَإِنَّهُ لَمْ یَأْتِ نَصٌّ بِأَنَّهُ یَنْقُضُ الصَّوْمَ؟ وَالْعَجَبُ کُلُّهُ مِمَّنْ لَا یَنْقُضُ الصَّوْمَ بِفِعْلِ قَوْمِ لُوطٍ، وَإِتْیَانِ الْبَهَائِمِ وَقَتْلِ الْأَنْفُسِ، وَالسَّعْیِ فِی الْأَرْضِ بِالْفَسَادِ، وَتَرْکِ الصَّلَاهِ وَتَقْبِیلِ نِسَاءِ الْمُسْلِمِینَ عَمْدًا إذَا لَمْ یُمْنِ وَلَا أَمْذَى -: ثُمَّ یَنْقُضُهُ بِمَسِّ الذَّکَرِ إذَا کَانَ مَعَهُ إمْنَاءٌ وَهُمْ لَا یَخْتَلِفُونَ: أَنَّ مَسَّ الذَّکَرِ لَا یُبْطِلُ الصَّوْمَ، وَأَنَّ خُرُوجَ الْمَنِیِّ دُونَ عَمَلٍ لَا یَنْقُضُ الصَّوْمَ، ثُمَّ یُنْقَضُ الصَّوْمُ بِاجْتِمَاعِهِمَا، وَهَذَا خَطَأٌ ظَاهِرٌ لَا خَفَاءَ بِهِ؟ وَالْعَجَبُ کُلُّهُ مِمَّنْ یُنْقِضُ الصَّوْمَ بِالْإِنْزَالِ لِلْمَنِیِّ إذَا تَعَمَّدَ اللَّذَّهَ، وَلَمْ یَأْتِ بِذَلِکَ نَصٌّ، وَلَا إجْمَاعٌ، وَلَا قَوْلُ صَاحِبٍ، وَلَا قِیَاسٌ ….. 

المحلی لابن حزم، ج ۴، ص ۳۳۷ و ۳۳۸، ط دار الکتب العلمیه 

و اما استمناء: نصی مبنی بر این که روزه را باطل می کند نیامده است و تمام تعجب از کسی است که روزه را با فعل قوم لوط (لواط) و نزدیکی با حیوانات و قتل نفس و تلاش برای افساد فی الارض و ترک نماز و بوسیدن عمدی زنان مسلمین در صورت عدم انزال منی و مذی باطل نمی داند و سپس با وجود انزال منی و مذی آن را باطل می داند و این یک خطای واضح است که بر کسی پوشیده نیست و تمام تعجب از کسی است که روزه را در صورت انزال منی با وجود تعمد بر لذت باطل می داند در حالی که نه نصی در این زمینه آمده است و نه قول صاحب علمی و نه قیاسی …..

 

 

0
ديدگاه