in the name of god

دسته بندی ها

تبلیغات و حمایت ها

0

0

282

۲۶ مهر ۱۳۹۶

عدم معرفت به امام زمان عج نتیجه اش می شود شمر

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام عليك يا أبا عبدالله الحسين

عدم معرفت به امام زمان نتیجه اش میشود شمر

 

شمر بن ذی الجوشن(لع)

علم داشت که حسین بن علی علیهما السلام نوه رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم است.

علم داشت که حسین(علیه السلام) همانی است که رسول خدا فرمودند:حسن و حسین دو سید جوانان اهل بهشت هستند.

اما معرفت نداشت...

تولید شده در سایت ندای شیعه

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام عليك يا أبا عبدالله الحسين

عدم معرفت به امام زمان نتیجه اش می‌شود شمر

 

شمر بن ذی الجوشن (لع)

علم داشت که حسین بن علی علیهما السلام نوه رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم است.

علم داشت که حسین (علیه السلام) همانی است که رسول خدا فرمودند: حسن و حسین دو سید جوانان اهل بهشت هستند.

اما معرفت نداشت.

لکن خود شمر می‌گوید: اگر هزار بار کشته شوم و باز هم زنده شوم، باز هم به قتال با حسین بن علی (علیهما السلام) بر می‌خیزم.

عدم معرفت به امام زمان يعني اینکه عده ای از کوفیان در کربلا برای جنگ با نوه پیامبرشان غسل شهادت کردند.

در زیارت عاشورا زمانی که شمر را لعن می‌کنیم بدانیم که:

او نماز می‌خواند، روزه می‌گرفت و … .

مواظب باشیم که در زیارت عاشورا وقتی که به لعن امثال وی می‌رسیم خودمان هم شامل لعن نشویم.

 

احمد بصری نیز مَثَلش مَثَل شمر است در زمان حاضر علم به مقام ائمه اطهار علیهم السلام دارد. ادعای محبت این بزرگواران را دارد.

اما معرفت ندارد.

در کتاب متشابهات وقتی از احمد سوال می‌شود که:

سوال 27: معنی فرموده امام حسین علیه السلام در دعای عرفه که می‌فرماید (الهی مرا از گمراهی ذلت نفس خویش خارج کن و مرا از شک و شرک خویش طهارت بخش) چیست؟

او با جسارت تمام اینگونه پاسخ می‌دهد: …«شرک نفسی که جزو مخفی‌ترین انواع شرک است که در واقع همان خودبینی منیت (إناء) است که باید مقداری از آن در وجود انسان باشد.»

و در ادامه می‌گوید: «و منظور امام حسین این نوع و این معنا از شرک بود، که همراه هر بشری هست».

(متشابهات جلد دوم صفحه 11)

 

این عدم معرفت را می‌رساند. این یعنی اینکه کسی که مدعی است فرزند و امام بعد از امام زمان است هنوز معرفت به مقام شامخ امامت ندارد.

مگر نه اینکه آیه قرآن می‌فرماید:

إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنْكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيرًا (33 أحزاب)

اى اهل بيت، خدا مى‌خواهد پليدى را از شما دور كند و شما را پاك دارد.

 

این مدعی کذاب مدعی می‌شود که امام حسین علیه السلام داراي شرک است همانطور که اهل زمان امام حسین علیه السلام گفتند که حسین علیه السلام خارجی است و از دین خارج شده است. (العياذ بالله)

دشمن گاهی روبرو است، گاهی پشت سر و گاهی هم در لباس دوست است ابتدا سعی کنیم تا معرفت خود را به حسین زمان یعنی امام زمان عج بیشتر کنیم. و بعد بدانیم که هرکس که از حسین دم می‌زند دوست نیست.

آری مثل احمد بصری مَثل شمر است که با لباس دوست بر دشمنی با اهل بیت علیهم السلام بر خواسته است.

و هر دو اساسا ایمان  و اعتقاد به امامت الهي ندارند.

شعیان به هوش باشید.

شمر های زمانه قصد کشتن حسین زمان را دارند.

بله همیشه کشتن به از بین بردن و شهید کردن نیست.

گاه به اینست که نگذارند نور امام به مردم برسد و دقیقاً این هدف احمد اسماعیل بصری است.

شمر زمان را بشناسیم.

آری شمر درست است که شخصی بود که امام زمان خود را به شهادت رساند؛ اما در عصر حاضر شمر هایی هستند که قصد دارند امام زمان خود را از مردم دور کنند، و نور امام زمان خود را خاموش کنند، اما زهی خیال باطل چرا که خدای متعال فرموده است:

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ (صف 8)

مى‌خواهند نور خدا را به دهانهايشان خاموش كنند ولى خدا كامل‌كننده نور خويش است، اگر چه كافران را ناخوش آيد.

 

آری و اینها هستند که می‌میرند و گمان می‌کنند که مسلمان مرده اند اما به مرگ جاهلی مرده اند.

چرا که رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: من مات و لم يعرف امام زمانه مات ميتة جاهلية

کسی که بمیرد و معرفت به امام زمانش نداشته باشد به مرگ جاهلی مرده است.

 

بله شمر علم به مقام أعلي امام حسین علیه السلام داشت اما معرفت نداشت.

چقدر جالب!

چرا که ما هم می‌دانیم امام زمان (عج) حی و حاضر هستند اما باز هم به گناه مشغوليم.

مراقب باشیم که بدون معرفت از دنیا نرویم اما شمر زمان ما که اشخاصی مانند احمد بصری و همکیشان اوست.

نه به امام حسین علیه السلام معرفت دارند و نه به امام زمان (عج) او که ادعای فرزندی امام زمان عج را می‌کند و ادعا دارد شیعه هست و اهل بیت علیهم السلام را دوست دارد، ذره معرفتی به ایشان ندارد.

او در کتاب متشابهات جلد 4 صفحه 18 می‌گوید که:

بدان: مصيبت امام حسين  مصائب زيادی را از دوش شما برداشت که شما طاقت تحمل آن مصيبتها را نداريد. که در پی آن مصائب رضايت خداوند شامل حال شما شود و شما را وارد بهشتی کند که در زير آن نهرهايی جاری است.

و امام حسين خون شما را با خون مقدس و شريفش فدا کرد، و زنان شما را با ترين زنان از اولين و آخرين خلق بعد از مادر گراميش حضرت فاطمه، يعنی حضرت زينب فدا کرد. و فرزندان شما را با فرزند شيرخوارش فدا کرد.

 

از جمله اساسی‌ترین عقاید مسیحیان مسئله‌ی فدا می‌باشد. فدا یعنی نجات بشریت بوسیله مرگ عیسی مسیح علیه السلام.

توضیح اینکه مسیحیان اعتقاد دارند که فطرت انسان از اول پاک آفریده شده بود، ولی به خاطر گناه آدم و حوا (خوردن میوه ی ممنوعه و رانده شدن از بهشت) این گناه به صورت نسل به نسل به انسان ها منتقل شده و از آنجایی که در اعتقاد آنها برای هر گناهی باید فدیه ای داده شود تا بخشیده شود و فدیه ای که در خور بخشش این گناه باشد وجود نداشت، این گناه هم چنان در وجود انسان ها باقی ماند تا خداوند نقشه ای می کشد که فرزند خود را به صورت انسانی از شکم مریم بدنیا آورد تا مثل بشر زندگی کرده و به دار آویخته شود و هر کس که به او ایمان بیاور آمرزیده می شود.

يعني وقتی مسیحی شدی هر غلطی که دوست‌داشتی می‌توانی انجام بدهی. احمد بصری قيام امام حسین علیه السلام را مانند مسئله موهوم فدا می‌داند. و این نهایت حمق و جهالت و ناصبی گری و عدم معرفت هست.

چرا که قیام امام حسین علیه السلام شأن و مقامش بالاتر از این هاست.

و نیز خود امام حسین علیه السلام در وصیت نامه ای که به برادرشان دادند تصریح کردند که «من برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردم» و در جایی دیگر فرمودند: «دین جدم مستقیم و هدایت نمی‌شود الا به قتل من».

منظور حضرت آن نبود که چون من شهید شدم شما دیگر خلاص شدید و …

بلکه شهادت حضرت حق را به همه شناساند.

شمر بن ذی الجوشن (لع)، امام حسین (علیه السلام)را شهید کرد با علم به اینکه او نوه رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) است.

گفتیم که گاهی دشمنان امام را شهید و گاهی قصد داشتند که نور امام را خاموش و يا دور و بر او را خالی کنند؛ و گاهی هم علائم و افعالی را که شیعیان را یاد امام می اندازد را ممنوع کرده و یا با حیله های عوام فریبانه آنرا به اصطلاح خود غیر شرعی می‌نامند.

وقتی که شیعه به امام زمان خود معرفت نداشته باشد، اهمیت دفاع از حریم امامت و ولایت را درک نمی‌کند؛ و این مقدمه ای می‌شود برای هجوم آوردن دشمنان شیعی به عقاید حَقه شیعیان که نتیجه ای بسیار بد در بر خواهد داشت.

یکی دیگر از مدعیان دروغین شخصی است به نام منصور هاشمی که خود را علامه و زمینه ساز ظهور امام زمان عج می‌داند.

او که شخصی کاملا موهوم است و خودرا دلسوز شیعیان می‌نامد، با بی‌حیایی تمام پا بر روی شعائر حسینی گذاشته و همه را نهی و حتی غیر شرعی می‌داند.

او در کتاب مناهج الرسول که جمع آوری متونی است که اتباعش از او به شکل حدیث جمع آوری کرده اند در صفحه 85 می‌گوید:

زدن بر سرها و روی ها و سینه‌ها و پشتها به نحوی که عامه می‌کنند؛ کراهت دارد، بدلیل سخن رسول الله که فرمود: «از ما نیست کسی که بر روی‌ها می‌زند و گریبان ها می درد و به فراخوان جاهلیت فرا می‌خواند». و نیز فرموده اند‌: «هرکسی که موی کند و شیون کند و جامه درد، بیزارم» و تنها کاری که پسندیده است گریستن است و فراتر از آن کار مشروعی نیست؛ به دلیل سخن رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم که فرمود: «هر چیزی که از چشم و از دل بر آید آن از خداوند بلند مرتبه و از رحمت است و هر چیزی که از دست و از زبان برآید آن از شیطان است» و چنین است راهپیمایی در زمین با پرچمها و علامتهای ابداع شده؛ چرا که همه ی آنها بدعت است و هر بدعتی گمراهی است.

 

می‌بینیم که شخص ملعون و موهوم و معلوم الحالي مانند این شخص به خود اجازه داده است تا در مورد شعائر حسینی اظهار نظر کند.

و وقتی ما در روایاتی که این شخص برای ادعاهای خود آورده است کمی تتبع می‌کنیم در میابیم که تمامی این روایات از منابع اهل تسنن بوده و شيعي نیست.

چه عجیب است شخصی مانند این کذاب، که خود را زمینه ساز ظهور امام زمان عج می‌داند به کتب اهل سنت برای تشیع استدلال می کند.

لذا کلام آخری که می‌توان گفت اینست که، زمانی که معرفت ما به امام زمان (عج) بیشتر شود، اشخاصی امثال احمد اسماعیل بصری و منصور هاشمی و دیگر مدعیان دروغین، نمی‌توانند به خود جرأت دهند تا این مقامات را برای خود قائل و برای مدتی کوتاه عده ای را فریب و دور خود جمع کنند.

لذا معرفت خود را زیاد کنیم.

و السلام علي من اتبع الهدی

 

سيد بحر العلوم الحسيني

0
ديدگاه