in the name of god

دسته بندی ها

تبلیغات و حمایت ها

0

0

99

۲۲ مرداد ۱۳۹۶

تناقضات احمد بن شعیب نسائی، دریای علم و امام و حافظ و شیخ الاسلام اهل سنّت در علم رجال ( قسمت ششم،تناقض16تا18)

در این سلسله مطالب تصمیم بر نمایان کردن تناقضات رجالی احمد بن شعیب نسائی صاحب سُنن ، دریای علم و شیخ الاسلام و امام و حافظ و محدّث بزرگ اهل سنّت داریم.

با توسّل به حضرت زهرا(س) ، این مطالب را در اختیار شما خوانندگان گرامی قرار خواهیم داد.

تولید شده در سایت ندای شیعه

بعد از آن که مخالفین مذهب اهل بیت(ع) در فضای مجازی به نقد و بررسی غیر علمی و مضحک علم الحدیث و رجال شیعه پرداختند ، ما نیز تصمیم گرفتیم به تناقضات و تعارضات علمای این جماعت در علم رجال اشاراتی داشته باشیم.

در این سلسله مطالب تصمیم بر نمایان کردن تناقضات رجالی احمد بن شعیب نسائی صاحب سُنن ، دریای علم و شیخ الاسلام و امام و حافظ و محدّث بزرگ اهل سنّت داریم.

با توسّل به حضرت زهرا(س) ، این مطالب را در اختیار شما خوانندگان گرامی قرار خواهیم داد.

تناقض شانزدهم:

راوی محلّ تناقض:

زهير بن مُحَمَّد التميمي العنبري ، أبو المنذر الخر

اساني المروزي الخرقي.

نسائی در مورد این راوی نظرات مختلفی دارد.ابی الحجّاج یوسف المزی عالم بزرگ اهل سنّت نظر نسائی در مورد این راوی را بدین شرح آورده است:

وَقَال النَّسَائي: ضعيف.وَقَال فِي موضع آخر: ليس بالقوي.وَقَال في موضع آخر: ليس به بأس، وعند عَمْرو بْن أَبي سلمة عنه مناكير.

تهذيب الكمال في أسماء الرجال ج9ص418 ط مؤسسة الرسالة - بيروت

و نسائی گفته است که او ضعیف است.و در جای دیگری گفته است که او قوی نیست.و در جایی دیگر گفته است که در او ایرادی نیست و نزد عمرو بن ابی سلمه از او روایات منکری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدیم که نسائی باز هم دچار تناقض شده است و رای های چندگانه صادر نموده است.

تناقض هفدهم:

راوی محلّ تناقض:

 سعيد بن خالد بن عبد الله بن قارظ القارظي الكناني المدني.

ابن حجر عسقلانی امام و رجالی مشهور و حافظ علی الاطلاق اهل سنت می نویسد:

قال النسائي ضعيف.

تهذيب التهذيب ج4 ص 20 و 21 ط مطبعة دائرة المعارف النظامية، الهند

نسائی گفته است که او ضعیف است.

و در ادامه نیز نوشته است که:

وقال النسائي في الجرح والتعديل ثقة.

 تهذيب التهذيب ج4 ص 20 و 21 ط مطبعة دائرة المعارف النظامية، الهند

ونسائی در جرح و تعدیل گفته است که او ثقه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدیم که نسائی باز هم دچار تناقض شده است و رای های چندگانه صادر نموده است.

تناقض هجدهم:

راوی محلّ تناقض:

 عَبد اللَّهِ بن دكين الكوفي ، أَبُو عُمَر، نزيل بغداد.

نسائی در مورد این راوی نظرات مختلفی دارد.ابی الحجّاج یوسف المزی عالم بزرگ اهل سنّت نظر نسائی در مورد این راوی را بدین شرح آورده است:

وَقَال النَّسَائي: ليس بثقة.وَقَال فِي موضع آخر: ليس به بأس.

تهذيب الكمال في أسماء الرجال ج14

ص471 ط مؤسسة الرسالة - بيروت

و نسائی گفته است که او ثقه نیست.و در جای دیگر نیز گفته است که در او ایرادی نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هم تناقض عجیبی دیگر از نسائی عالم بزرگ مخالفین شیعه که با وجود شیشه ای بودن خانه شان ، به سمت دیگران سنگ پرتاب می کنند.

در قسمت های بعدی نیز از تناقضات دیگر این عالم بزرگ اهل سنّت پرده برداری خواهیم کرد.

قضاوت با آزادگان...

#والله_لن_ابقی_لکم_باقیة_یاوهابیة ...

إِنَّا نَحْنُ نُحْيِي الْمَوْتَى وَنَكْتُبُ مَا قَدَّمُو

ا وَآثَارَهُمْ وَكُلَّ شَيْءٍ أَحْصَيْنَاهُ فِي إِمَامٍ مُبِينٍ

سوره یس،آیه 23

مبین ربیعی(قاهرالنّواصب)

التماس دعای بیکران ، برای رفع حوائج و اضطرار نویسنده

0
ديدگاه